środa, 19 grudnia 2012

Dedykacja i info

Dedykacja

Chciałabym powiedzieć (a właściwie napisać) kilka słów do mojej siostry (przyszywanej)- Marty. Przede wszystkim, ten blog powstał z myślą o tobie, bo to ty dajesz mi natchnienie. Powstał dla TWOJEGO szczęścia i mojej satysfakcji, że jednak potrafię coś osiągnąć. Ta historia będzie się różnić od naszych opowiadań, mam nadzieję że będzie dłuższa. Mam nadzieję, że ci się spodoba. Jeśli chcesz, możesz pisać razem ze mną, dogadamy się:)
I pamiętaj, że jesteś dla mnie najważniejsza, więc jeśli zachcesz to usunę tego bloga. Jednak mam nadzieję, że do tego nie dojdzie.


Info

Nie jestem pewna, ale najprawdopodobniej następny rozdział, a właściwie pierwszy dodam po świętach. No- może uda mi się jeszcze w tym tygodniu, zobaczymy :)
Wesołych Świąt :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz