poniedziałek, 14 stycznia 2013

Liebster Awards!!!

Moi kochani, stało się coś niesamowitego... MÓJ BLOG ZOSTAŁ NOMINOWANY DO 

Liebster Awards!!!


Nominacja od:  http://1directionstoryy.blogspot.com

Pytania:

1. Jak masz na imię?
-Julka

2. Którego z 1D lubisz najbardziej?
-Louisa i Nialla ;)

3. Jak wpadłaś na pomysł swojego bloga?
-Hmmm... Ogólnie dość dużo czytam, zawsze przed snem wyobrażam sobie różne historie. No i pewnego razu pomyślałam "Kurde, może napisze bloga?". Jednym z moich marzeń jest napisać książkę, a blog jest świetnym przygotowaniem i ćwiczeniem. No i pojawiający się w moim opowiadaniu motyw fantastyki, bo to mój ulubiony gatunek literacki.

4. Co cię motywuje w pisaniu?
- Przede wszystkim moja Marta (♥), ale też fakt, że jeśli ludziom się podoba to, co robię... No czemu nie? No i oczywiście sama sobie chcę udowodnić, że potrafię.

5. Czy jesteś zadowolona z tego co piszesz?
- No w miarę ;) Ale rozdziały mogłyby być dłuższe...

6. Czy wiążesz przyszłość z pisaniem?
-Chciałabym wydać pare książek, ale oprócz tego jeszcze robić coś innego.

7. Jakie jest twoje hobby?
- Taniec! <3 Ale czytam też dosyć.

8. Jaki jest twój życiowy cel?
- Nie poddać się w tym co robię.

9.  Twoja ulubiona piosenka? Dlaczego?
- Pewnie to wszystkich zdziwi, ale teraz mam fazę na "Give me love" (Ed Sheeran), ponieważ wiąże się z pewnymi wydarzeniami, nie mówiąc już o tym, że jest po prostu boska!

10. Jaką jesteś osobą, jak siebie oceniasz?
- No cóż... Mogłabym byś trochę bardziej opanowana, zdecydowanie za łatwo się denerwuję... Nie chciałabym też zawsze w szkole mieć "głupawki", denerwuje mnie to. Ludzie przez to myślą że mnie znają, oceniają, a tak naprawdę nic o mnie nie wiedzą. 
Jestem na pewno szalona xDD

MOJE NOMINACJE:
http://idonotwannabewithoutyou.blogspot.com/
http://our-memoriesx.blogspot.com/
http://and-your-eyes-irresistible.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Do czego dążysz w życiu?
2. Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?
3. Jakie jest twoje największe marzenie?
4. Gdybyś miała na usługach jednego z 1D to którego? Dlaczego?
5. Ile masz lat?
6. Co w życiu cenisz najbardziej?
7. Co według ciebie jest największym problemem ludzi?
8. Jaki jest twój ulubiony paring (związany z 1D)?
9. Czego w sobie nie tolerujesz?
10. Jak zazwyczaj wygląda twój dzień?

No i to tyle, zaraz wrzucam obiecany imagin o Larrym <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz